galego | español
texto grande
buscar

Noticias

Consumo - OMIC

luns, 9 de xaneiro de 2012
"Notable aumento das reclamacións dos consumidores na OMIC o pasado ano"
foto

 

Na Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) do Concello do Grove en 2011 presentáronse un total de 193 reclamacións por escrito, o que supón un incremento de máis do 80% en relación ao ano 2010.

 

En cambio, as consultas presentadas este ano foron 505, o que significa que descenderon en relación ao ano 2010, no que se presentaron un total de 585.

 

Por sectores, o máis reclamado foi o das telecomunicacións, en concreto o da telefonía móbil, Interenet e fixa, co 60% do total das reclamacións.

 

A electricidade atópase no segundo lugar, co 14% do total, e aumenta en relación ao ano 2010, pero decrecen as consultas.

 

A seguir, o gas, concretamente as reclamacións contra empresas de revisión de instalacións, cun 5% das reclamacións.

 

É significativo o aumento de consultas e reclamacións sobre o sector financeiro, pois temos o dobre que no ano 2011, en que tivemos 3; en 2011 tivemos 6. No tocante ás consultas, o aumento tamén foi importante, xa que pasamos de 15 a 27.

 

Finalmente, cómpre salientar que na OMIC do noso concello non se tramitou este ano ningunha reclamación contra o a hostelería, e as consultas sobre este sector tamén sufriron unha baixada.

 

 

 
Galería:
 
Webcam en Directo

axenda

noticias

Rede de
bibliotecas

perfil do
contratante

portal de
turismo

boletín ADL

Apúntate ao noso boletín

boletín OMIX

Apúntate ao noso boletín

avisos sms

síguenos en
logotipo consellería innovación e industria logotipo Ministerio Industria, turismo y comercio logotipo FEDER

2020. Concello do Grove, Praza do Corgo nº 1 | T. 986 73 09 75 | F. 986 73 13 58
aviso legal | créditos | rss
páxina accesible AA rss